top of page

VEELGESTELDE VRAGEN

  • Hoe kan ik mijn gekochte materiaal downloaden?
    Er zijn 3 mogelijkheden om je gekochte materiaal te downloaden: 1. Na aankoop kom je automatisch op een webpagina terecht waar je het gekochte materiaal kan downloaden. 2. Je ontvangt na betaling ook een e-mail met daarin de downloadlink. 3. Heb je een account aangemaakt? Dan vind je je aankopen ook terug onder 'mijn bestellingen' Let hierbij op, de downloadlink via mail en in je account is 30 dagen geldig. Om het bestand na die 30 dagen nog te downloaden, neem je contact op met mij om een nieuwe link te ontvangen. ​
  • Ik kocht een tijdje geleden materiaal aan, maar de downloadlink werkt niet meer. Wat kan ik doen?
    De downloadlink in de bevestigingsmail of in je account vervalt na 30 dagen. Wens je na die 30 dagen het bestand opnieuw te downloaden? Neem even contact op, dan bezorg ik je een nieuwe downloadlink.
  • Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?
    Ja, na bestelling wordt er automatisch een e-mail verzonden met een link naar je factuur. Daarnaast kan je al jouw facturen ook terugvinden op je account-pagina bij ‘mijn bestellingen'.
  • Mag ik het aangekochte materiaal delen met collega's?
    Nee. Het is niet toegestaan aangekocht materiaal te kopiëren voor collega's of door te geven aan collega's of vrienden. Elke logopedist/leerkracht/ondersteuner/... dient zelf een eigen exemplaar aan te kopen. Als je het materiaal toch deelt, druist dit in tegen de auteursrechten en riskeer je een gerechtelijke vervolging.
  • Kan ik het materiaal ook in fysieke vorm aankopen?
    Nee, het materiaal is enkel digitaal aan te kopen in de vorm van PDF-bestanden. Het is niet mogelijk deze fysiek te bestellen.
  • Het materiaal is niet wat ik ervan verwachtte. Kan ik mijn geld terug krijgen?
    Gezien de aard van het product, digitaal PDF-bestand, is het niet mogelijk om uw geld terug te vragen. Lees zeker aandachtig de beschrijving en bekijk de bijhorende foto's om een goed beeld te krijgen van het materiaal.
  • We zijn een instelling en kunnen niet betalen via Bancontact of iDEAL. Kan het via een overschrijving?
    Dat kan zeker. Om dit aan te vragen, vul je het contactformulier in. Daarin laat je weten welk materiaal je wenst te bestellen, wat de factuurgegevens zijn en naar wel e-mailadres alles verzonden mag worden.
bottom of page